Vigtige E-mail kontaktadresser

Du finder her de vigtigste af klubbens E-mail adresser som du har mulighed for at bruge i følgende tilfælde:

Trænerkontakt - Børneattester

Du har som Holdleder behov for at få registreret en ny træner på dit hold eller at give klubben oplysning om at en træner er stoppet i klubben eller en træner som mangler at få fornyet sin børneattest:

Kontakt da klubbens administrative medarbejder Ulrik Damm på mail adresse ulrik@dragoer-boldklub.dk.

Nyt til klubbens hjemmeside eller Facebook-gruppe

Du har en nyhed eller en information som du ønsker at klubben skal offentliggøre på den officielle hjemmeside eller i klubbens Facebook-gruppe:

hjemmeside@dragoer-boldklub.dk

Træner- & lederuddannelse

Du har som træner eller leder ønske om at løfte din kompetence og ønsker derfor at deltage i et leder eller trænerkursus eller at påbegynde et uddannelsesforløb mod at blive DBU licenstræner:

uddannelse@dragoer-boldklub.dk

Frivillighjælp

Du har ønske om at kunne hjælpe klubben med at løse de løst eller fast  i forbindelse med klubbens  daglige administrativ opgaver eller opgaver i forbindelse med afvikling af klubbens fodboldkampe og dermed blive en del af klubbens sociale liv:

bestyrelse@dragoer-boldklub.dk