Information fra ny bestyrelse

Carsten Hein
15. marts 2024 kl. 22:27

Kære alle

Torsdag d. 29 februar 2024 afholdte vi generalforsamling i Dragør Boldklub og endnu engang med et stort fremmøde og et stort engagement fra vores medlemmer samt deres familier. Det store emne var Amager Pigefodbold og om Dragør skal fortsætte i APF i den nuværende form. Alle er enige om, at der skal være det bedst mulige tilbud for pigefodbolden, men bl.a. gør DBU’s regler det ikke muligt, at både APF og DB kan spille turneringsfodbold. Stemmeresultatet blev, at DB ikke fortsætter i APF. En del bestyrelsesmedlemmer har valgt at stoppe af forskellige årsager, dog fortsætter Carsten Hein, Claus Skipper og Henrik “HP” Mørk Pedersen og herudover har bestyrelsen sagt velkommen til nye stærke kræfter i form af, Maria Iversen, Attila Saday, Jakob Steen Jensen samt Martin Kvist-Madsen. Desuden har 2 nye meldt sig klar til at deltage i vores bestyrelsesarbejde, så stort velkommen til Line Rhode og Jesper Nielsen.

Vi er nu ved at få et overblik over opgaverne samt at fordele disse samt roller. Så tilgiv os for at vi nok “roder” lidt, indtil vi får styr på opgaverne 🙏🏻😃.

Pinsestævnet, Lidl Cup.

DB’s stolte årlige pinsestævne, som er kendt vidt og bredt, skal vi have jeres hjælp til, for ellers risikerer vi at må aflyse pinsestævnet. I kan hjælpe med alle former for opgaver. Men hjælp os med at skaffe hold i jeres egen årgang. Så skynd jer at tilbyde jeres hjælp så de mange hold ikke når at vælge andre stævner i stedet.

Det er en ydmyg bestyrelse, der forstår alle parters argumenter og vil arbejde hårdt for at pigefodbolden i DB får de bedste rammer og betingelser og samtidig husker alle DB’s ca. 1.100 medlemmer.

Bestyrelsens målsætning er, at samle DB og bruge de mange gode kræfter i og omkring klubben, så DB er et fedt sted at være og vi har allerede mange spændende nye ideer og tiltag på vej. Her er I alle selvfølgelig også meget velkommen til at byde ind.

Forza DB

DB’s nye bestyrelse