Glemte Ting

Glemte du noget?

Der bliver glemt mange ting i Dragør Boldklub.

Håndklæder, træningstøj, fodboldstøvler, målmandshandsker, skinner og andet bliver lagt i klubbens ”Glemmekasse”, der er placeret i gangen ved omklædningsrummene. Værdigenstande opbevares dog på klubbens kontor.

Det er en rigtig god ide at sætte navne mærker i jeres børns tøj, så vi har mulighed for at kontakte jer når vi finder jeres børns tøj på anlægget/omklædningsrummene.

Hver den 1. i måneden bliver ”Glemmekassen” gennemgået og tømt. Hvis der er navne mærker i tøjet vil vi kontakte jer.

Det glemte tøj bliver herefter yderligere gemt i den følgende måned og derefter givet til velgørende formål. Værdigenstande afleveres dog på det  lokale hittegodskontor.

Det er muligt at komme efter glemte ting i klubhuses åbningstid, ellers kan man kontakte klubbens administrative medarbejder Ulrik Damm på mobil 5379 2791.

HUSK navne mærker i jeres børns tøj.